i need your soul because your always soulful

Okej, helgen är slut. Några ynka skoldagar väntar innan det så sjukt efterlängtade lovet äntligen är här! Påskmat och påskgodis på det också, mmmm.

Jag har inte haft någon jättespeciell helg egentligen. Jag har sagt hejdå till Jenny som åkt tillbaka till Kina. Myst framför tv:n med mamma. Varit i Eskilstuna och köpt lite fina sommargrejer tillsammans med mina favorittvillingar. Tillbringade även en trött kväll med dessa + Malin och Joss en stund. Som sagt inte speciell, men heller inte dålig.

Nu är det snart GG och mat. Dubbelt nice, tv + mat är alltid den bästa kombon!

 

Update: Inget GG, men tur att jag är en nörd som älskar Amazing Race!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0