would you freak out if i said i liked you?

Idag var det en jättebra dag. På alla sätt faktiskt.
MVG på spanskaprovet och muntliga engelska nationella, hipp hipp hurra eller något. Nu är det bara att tagga för skriftliga imorgon, jiiiiiiih.
Nej men som ni förstår av den här texten så är livet bra just nu trots alla tankar som bosatt sig i mina hjärna och verkligen verkligen inte vill flytta ut.

Idag kom jag också på att jag inte tycker om ordet snäll. Det finns nog inget annat ord som är så uttjatat. Det är inte ens roligt att höra "du är så snäll och rolig" längre (nu låter det som att jag har grymt höga tankar om mig själv men det är inte det jag försöker säga). Jag kanske är helt skum, men betyder inte ordet omtänksam så himla mycket mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0