who says i can't get stoned?

För att inte göra det allt för tråkigt ska jag skriva lite mitt i allt bilduppläggande.
Jag läste igenom alla mina gamla inlägg idag och jag kan inte göra annat än att konstatera att jag skrev mycket mycket bättre och roligare förut. Jag var rolig då nu är jag bara seg. (I skrivandet alltså, annars är jag roligast!!!!!)

Igår hade jag en jättebra dag vilket bidrog till en seg dag idag. Somnade när jag och mamma låg och tittade på vänner förut..... och mamma somnade också. Haha lite komiskt tycker jag.
Sen så spolade jag tillbaka avsnittet MEN somnade direkt igen. Blev lite irriterad på mig själv och spolade återigen tillbaks..... och gissa vad som händer? Jo jag hann inte ens luta mig tillbaka innan jag var i drömmarnas värld igen.
KUL!
Nu...... GLASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0