you got a fast car, i want a ticket to anywhere

Igår i skolan började vi prata om sjukdomar (antar att det började med svininfluensa) och då sa jag att jag alltid får halsfluss. Så då kom detaljerna om att det känns som om hela halsen är fylld av nålar fram. Vad tror ni hände igår kväll då? Jo självkalrt börjar min hals göra ont. Jaja tänkte jag och trodde att skiten skulle gå över om jag sov bort det, men icke. Vaknade upp idag med världens största klump av "nålar" i halsen. ROLIGT, om jag missar Håkan imorgon tar jag livet av mig. Eller nu överdrev jag kanske, men fan.

Fast car - Tracy Chapman


Kommentarer
Postat av: Lisa

ah jag funderar på det!

bara så du vet så är du en av mina inspirationskällor gällande bloggande haha. älskar sättet du skriver på och dina rubriker:)

2009-09-03 @ 15:01:23
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0