it could be the one, the one you're waiting on

Håkan igår... ja jag finner inga ord tror jag. Kan bara säga att det var GRYMT. Håkan var kung som vanligt, och jag precis som alla andra blev helt "hoppa-runt-skrik-&-dansa-" -glad. Det är det som är grejen med Håkan, det är omöjligt att inte bli glad. Sen blir det inte sämre av att han är så in i bombens gullig. När han stod på scenen med sitt lockiga hår och sa att han ser varenda människa i publiken kunde jag inte låta bli att le som en idiot.

Något som var mindre kul var att gå vilse i Stockholm och springa som galningar för att hitta till centralen och hinna med sista tåget, men det behöver jag inte skriva vidare om. Hoppas ni hade en lika bra dag, men jag tror faktiskt att det är svårt att toppa Håkan, det var helt klart värt att pajja rösten. Jag får helt enkelt leva med att låta som en kråka i några dagar!


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag tror jag såg dig faktiskt :) Håkan var bäst !

2009-09-06 @ 11:39:21
URL: http://xjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0