people without hearts have always had a lead on me

Helgen spenderades på det slöaste sättet.. med andra ord gjorde jag inte en enda vettig sak, tror jag! Tittade ganska mycket på tv, sov ännu mer och hann med att äta lite däremellan. I princip var det allt, och det låter ju för himla tråkigt faktiskt.

Jag ångrar bittert att jag la av med alla sporter. Det skulle vara precis vad jag behöver, ett liv, och min hjärna tänker ständigt: vinna, vinna, vinna! Så jag tror att det skulle vara något, problemet är väl att man ligger lite efter i allt... men det går väl alltid att fixa? Nu återstår bara problemet... att komma på vad som är min grej! Hm...




Thinking of you - Katy Perry


Kommentarer
Postat av: Maria

BÖRJA RIDA:D:D:D:D

2009-09-15 @ 12:14:53
URL: http://marialtgranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0