only time will tell, time will turn and tell

Ciao!
Min ständigt glada vän Marina ville att jag skulle skriva glatt, och det passar ju för himla bra faktiskt. Jag är kanonglad! Härlig känsla när allt bara flyter på och problemen bara flyger åt alla andra håll. Det tycker jag om. Tycker om det mesta för tillfället faktiskt, livet blir helt klart vad man gör det till. Det blir alla dagar nu när jag tänker efter, men att tänka är faktiskt överskattat.

Idag skulle jag egentligen hängt med mina kanonbra vänner till Stränkan city och kollat på handboll för att eventuellt (verkligen jätteeventuellt) börja, MEN ikväll går de två förra Dh avsnitten som jag så duktigt missade. Hehehe. Plus att det är så nedrans kallt ute, hallå värme?
Såå, det får bli en annan gång!

BRA dag i alla fall, nu ska jag pysa till min bästis Tv:n. Nej gud jag börjar bli en TV-nörd... fast det kan jag nog leva med!


Kommentarer
Postat av: marinaaa

Härligt inlägg sötis:D

haha

2009-09-30 @ 15:42:47
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0