just sit back and hold on but hold on tight

"Do you know what rhymes with trying to be cool?
...Acting like a fool!"

Godkväll får jag väl säga! Idag har vart både en bra och dålig dag. Jag är glad, men sårad. Det som gör mest ont är att du inte förstår, men nej nu ska jag inte skriva för mycket om känslor. Jag skulle gärna skriva på i år om mina känslor. Skulle nog kunna komma med i guiness för längsta boken, men jag tror inte att det blir så intressant.

Det är partaj på min gård. Folk står och spyr och kissar lite här och var har jag hört. Låter trevligt. Själv är jag grymt otaggad på allt som har med fest att göra, varför vet jag inte, men sängen är i det här läget såååå mycket mer lockande! Därför ska jag nog strax pysa iväg till mina 7 kuddar och burra ner mig med en bok (ja jag ger det ännu ett försök att bli läslus (behöver alla lyckönskningar)).
Tjingtjong luftballong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0