i know there's a million reasons why i shouldn't call

"The only way to get over a man , is to get under another man."


Lite roligt citat, haha, men också så himla sant för det mesta faktiskt.

I alla fall, hallojsan! Idag var det en såndär dag när jag bara var allmänt seg och inte alls på prathumör. Har varit lite i min egen värld så allt var lite halvsegt. Lektionerna är i och för sig alltid sega. Det blev inte bättre  av att vi fick en svenska uppgift när vi ska läsa och skriva om en bok, på fyra veckor. Fick en "byebye MVG känsla" i huvudet direkt där.
Efter skolan kikade vi förbi lite på nollningen som faktiskt inte var någon höjdare, men bättre än inget. Watch out 94:or nästa år säger jag bara, mohaha!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha fett härligt citat. jag lånar det lite om det är okej?;)

2009-09-01 @ 22:16:19
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Linnéa Jansson

hur gjorde du sådär cool stor text?:D

2009-09-05 @ 15:53:23
URL: http://eljansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0