i don't know who you are anymore

ALLT är så jävla förändrat nu. Vet inte varför, eller hur allt gick till, men nu är det så och det är bara att gilla läget!

Nu är i alla fall Idol slut för ikväll vilket betyder att inget mindre än....plugg står på schemat. "Jippi"! Spanska måste vara det mest onödiga ämnet någonsin, och preteritum. Herregud, hur orkar spanjorer?
Aja, ska vara duktig och försöka trycka in allt i min redan överfulla hjärna.
Årets match är idag också. Jag snackar självklart om Barcelona - Inter, men självklart så har inte jag den kanalen. Som vanligt, så jag får väl hålla tummarna och vänta på resultat istället. Årets match, och åh, men spanska är ju nästan lika bra (känn ironin!), Barcelona är ju trots allt spanskt.


"We'll slowly think of each other less and less until we forget each other completely.
Almost."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0