he's the reason for the teardrops on my guitar

Hejsan hoppsan!
Det har ju varit alldeles för dåligt med uppdatering här på sista tiden och jag har absolut inget att skylla på. Kanske är så att jag bloggar mer när jag är på dåligt humör eller när jag har mycket i skolan. Just nu leker allt, och då menar jag allt. Jag har inga problem, och hur skönt är inte det?

Just nu sitter jag här med en plastpåse på huvudet. Plastpåse på huvudet?!, tänker ni väl då. Då är det så enkelt att jag håller på och gör en inpackning för mitt stackars hår, och värme gör att håret suger åt sig bättre. (Läst i min vän Lindas blogg, tack min lilla frisör!). Vi har inga kanaler just nu upptävkte jag, fyfan vad kul. Skogstv....... woho! Döda mig, åå nu leker inte livet längre. Skit.

Kommentarer
Postat av: Linda

aww, va söt du är :D. bra att du sköter om håret! :)

2009-09-26 @ 11:27:19
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0