everytime i try to make it right it all comes down on me

Svenska... ja det är nog det äckligaste och tråkigaste jag vet. Speciellt romananalyser! Hur skriver man? Vad ska man skriva? Kan det bli för långt? Bla,bla,bla.... döda mig.
Jag hatar att skriva, jag är dålig på det. (Tack mamma och pappa för att ni skapade mig utan fantasi....) Så istället gör jag allt jag inte borde göra. Facebook är ett stort problem tillexempel, men till och med allt som i vanliga fall är dödstråkigt känns verkligen skitkul nu. Det är konstigt vad skolan kan göra med en stackars tonåring. LOV TACK!

Ps.
Lars Winnerbäck är bäst!
Ds.

Kommentarer
Postat av: MARINA

ullan bullan, du låter väldigt deppig på de senaste inläggen.

nästa inlägg måste va skoj;D

2009-09-28 @ 12:48:45
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0