all that i'm after is a life full of laughter

Världen finaste Lars. Det går inte att beskriva. Texterna, musiken i sig, allt. Jag förstår inte vad den här mannen får allt ifrån. Det är otroligt, jag har inga ord, och det är inte ofta jag blir mållös. Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen, världens bästa skiva? Om inte, en av de bästa. Jag älskar, älskar, älskar det. Speciellt texterna. I mina ögon (öron) gör texten låten. Den ger den ett sjup, en mening, en glädje, en helhet. Texten är upp emot 90 % av en låt, åtminstonde för mig. Mmm, nu blev det djupt, men musik är så mycket för mig. Jag överdriver inte när jag säger att jag inte överlever utan musik, det är min drog!

Pärlor från nya skivan:


Köpenhamn och överallt


Fribiljett mot himlen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0