nobody likes to lose their inner voice

Älskar är ett starkt ord, men satan i gatan vad jag älskar att vara överglad och skratta åt allt! Ännu bättre när alla är så samtidigt, som min knäppisklass efter två "superroliga" timmar företagsekonomi. Gratis magträning är aldrig fel!

Vi hade innebandy på gympan idag och fyfan vad roligt det är!!! Stationsträning däremot... hehe, inte lika kul kanske. Undrar hur många ställen jag har träningsvärk på imorgon? Menmen, livet som otränad.. det är hårt må jag säga! Har just tryckt i mig x (för många för att nämna) nuggets. Med mycket ketchup, för det är så det ska vara!



Min favorithörna på ica<3


Kommentarer
Postat av: nadin

Åh vad gott , du fick nuggets :) för mig blev det gorbys och sedan en god ostmacka och nachochips till efterrätt :D

2009-10-12 @ 19:27:07
Postat av: arnegirl

hahaha detta inlägg är suveränt. skratt, nuggets och ica, SUVERÄNT!

2009-10-12 @ 23:08:45
URL: http://arnelas.blogg.se/
Postat av: ulrika

hahaha!

matvrak är vi allihopa, allihopa, allihopa... :D

2009-10-13 @ 21:41:15
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0