i told you i'm not bulletproof

Idag var jag i staden som börjat på S och slutar på ockholm. Fick hem lite av varje, mest vinterprylar. Viktigast av allt var nästan ändå bok tre i min näst mest älskade bokserie, twilight sagan. Som alla vet så är ju Harry Potter bäst och det kommer ingen eller inget kunna ändra på. Shit, jag börjar bli gammal tror jag. Har börjat bli läslus igen.. FAST kan bara läsa böcker som finns i serier. En bok är för lite, 4 eller sju är lagom!
Men som sagt, gammal. Väljer att stanna hemma istället för att göra något? Och har inga samvetskval över det heller...? Måste vara en mycket mycket hög mognadsgrad på detta! Haha!

Kommentarer
Postat av: nadin

inte illa Ullan :) GOSSIP GIRL IKVÄLL!!!!!!!!! <33333333

2009-10-18 @ 14:14:38
URL: http://nadyys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0