i can't do everything, but i'll do anything for you

Godkvällens. (Haha, så kan man inte säga men jag bryr mig inte. Coolt jag vet!)

Idag har varit som alla dagar. Skola, som är rätt bra faktiskt och sen hem och dö på direkten. Är så himla äckelpäckeltrött hela tiden, men nu har jag börjat äta rosenrot. Det ska man tydligen bli pigg och glad av, och få ökad lust haha. Härligt!
Pigg och glad vill jag i alla fall, men jag är glad. Trits att biologiprovet gick som.. jag vet inte vad, bra tror jag inte i alla fall, men vad gör det om hundra år?

Imorgon har min skola föreningspresentation, ska bli svinkul faktiskt. Jag ska också ta reda på mitt dna i skolan tydligen, oj så spännande. Sen kanske dra en fika...? Göra av med lite pengar på det jag gillar mest, hehehehe.
Nu ska jag inte svamla på mer, Criminal minds kallar. Om 10 låååånga minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0