close your eyes, clear your heart



Mmm, can't let go. Charmigaste killen, snyggaste killen och så har han rösten också. Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det faktiskt. Stör mig något enormt på att han inte gick vidare alls. Hade sett framemot att förvandlas till en skrikande idolnörd. Visst Erik finns, men alltså Gabriel. Behöver nog inte säga nåt, för hallå, ni ser ju killen! Gabriel. Till och med namnet är bra, åh haha. Hatar juryn, har väl megastora vaxproppar i öronen. Nåt fel är du ju i alla fall. Nu är jag sur speciellt för att biologiboken har gjort mig hjärndöd. SKÖNT att man är ledig imorgon. Tack gud, rektorn, någon? Tack i alla fall! Mindre tack till den som skrev biologiboken, två ord. Fuck you :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0