be my mirror my sword my shield

Keso + varma hallon = SANT

Huh?, kanske ni tänker, men det visade sig att vi bara hade hamburgare hemma och jag blir ju inte mätt på en sådan liten fjutt. Så då tänkte jag att efterrätt vore en bra idé. Tog vad jag hade, och vips så stod den här lilla gottiblandningen famför mig. Kanongott! Plus i kanten för att det är lite nyttigt också, duktigt Ulrika! (Behöver inte prata om att jag köpe nästan ett kilo godis igår.....)

Nu väntar min älskade företagsekonomi bok på mig. Vill inte, orkar inte, men måste.... vill man ha bra betyg så är pluggandet smällar man får ta helt enkelt. Känns kanske inte så himla bra att vi har typ åttioelva saker att göra just nu...men, what to do liksom? Får bita ihop och tänka på hur satans skönt det kommer vara när allt är klart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

thats nice yao :)

2009-10-15 @ 18:16:12
URL: http://htabrizi.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa usch, alltså vi har verkligen massor att göra nu. jag håller på att gå under, men jag får gå efter hur du tänker: det är bara att bita ihop. och snart är det loooov :D hihi

2009-10-17 @ 12:35:31
URL: http://linneasteneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0