my nerves will be the death of me

Vinst i svenska cupen idag = dubbel = WOOOHO!

Idag sa mamma att jag ska få en ny garderob, en STÖRRE. Väldigt nödvändigt med tanke på att mina kläder inte får plats.. det konstiga är att jag ändå aldrig har något att ha på mig? Skumt det där.
Då kom jag på att jag behöver lite nya grejer att fylla ut den stora garderoben med, så tänkte skriva upp det för att mitt dåliga minne inte ska svika mig.

  • Svarta byxor - som jeans, men inte i jeansmaterial helst (de tappar de färgen och blir gråa hehehe)
  • Skjorta - en rutig vill jag ha, med blått och kanske grönt... eller rött?
  • Linne - ett grått, känner att jag alltid saknar det av någon anledning
Det var väl egentligen det kanske... men mer grejer skadar självklart inte, det gör det aldrig. Fyndade lite igår.. skulle kunna lägga ut bilder, men jag känner mig själv, så det blir nog inte så tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0