kiss away the difference

Goddagens! Solen fortsätter att skina, och mitt humör fortsätter att bubbla. Denna dag spenderades på strandbadet i den stora staden Strängnäs med lite olika filurer. En riktig sommardag är vad det har varit!
Nu ska jag strax träffa Jenny min pingla som är "hemma" från Kina i veckan. Ska bli hur kul som helst! Sen blir det väl hem och sova, hatar (och då menar jag verkligen hatar) att sova ensam i huset. Tur att SATC finns, mitt bästa kvällssällskap.

Sen är det ju ingen vanlig dag idag heller, det är nämligen Nadins födelsedag. Grattis tjejen!!!!






Kommentarer
Postat av: Nadin

Taack Darling :)<3

2009-06-25 @ 23:30:51
URL: http://naaadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0