and he was no more then a kiss

Fina dagar har passerat. Jag har skrivit en hejdundrans massa utkast men av någon konstig anledning inte publicerat, så nu får ni aldrig reda på vad jag har haft för mystiska bus för mig.

En sak jag hatar med att vara tjej är att vi tänker för mycket, och analyserar allt. Små obetydliga saker kan växa till enorma jobbigheter i mitt huvud. Säger stort tack till mina fina vänner som håller kvar mitt förnuft, vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni är guld, eller kanske diamanter till och med.

IDAG i alla fall så åker jag till ÖLAND med VÄRLDENS BÄSTA. Midsommar spenderas alltså där, kommer bli kanonbra. Skönt att komma bort så utav tusan, men ni andra kan ju försöak ha kul hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0