stay with me honey, stay with me

Aktivt bloggande är uppenbarligen inte min grej, men jag gör mitt bästa. De sista dagarna har varit händelserika. Jag har hunnit gå ut ettan med superbetyg, firat med lite brudar i Nykvarn, fikat, ätit pizza och sabbat något som kanske hade kunnat bli något bra med tiden. Ibland blir jag bara så sur på mig själv för att jag inte tar alla chanser livet ger mig. Sen kom regnet, som passar mitt humör precis!

Allt är lite snett just nu känns det som. Om jag inte ens förstår mig själv hur ska någon annan då kunna förstå? Tänker inte berätta någonting, säger bara att jag är dum i huvudet som gör om samma misstag gång på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0