reach through the empty fight

Första dagen jag är hemma hitills på lovet och kan ju bara säga att det suger. Suger är inte ens ett tillräckligt starkt ord för att förklara hur tråkigt jag har. Jag orkar inte ligga ute för att det är för varmt. Härlig dag må jag säga. Ännu bättre blir det av att mina fingrar är galet stela och svullna kanske också. Som vanligt när jag undrar över något så använer jag min av min favvosida, google! Efter lite sökningar har jag nu kommit fram till att jag tror att jag har (eller kommer få) reumatism, eller Reynauds syndrom. Finfint, precis vad jag behöver. Om jag ska se dagen från den positiva sidan så kom mamma hem med godis och en väska till mig, och sen så hoppas jag på nattligt sällskap också, jih!

Pictures and photographs
Memories and windows
Goodbyes and epitaphs
Heartbeats and hellos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0