i wish i could drive away to the sunset

Idag mår jag finfint och är en mycket glad tjej! Varför vet jag inte men har fått många härliga skratt så, min klantige vän ramlade t.ex när hon skulle ställa sig i en säck. Det här får nog henne att låta lite skum i era öron så jag nämner inga namn gullig som jag är!

Har en känsla av att jag inte alls kommer må lika bra imorgon. Det här är vad jag kommit fram till att jag ska göra i skolan:
  • EU redovisning
  • Historiaprov
  • Spanska nationella
  • Coopers test
Härlig dag va? Blir ju bara bättre av att alla andra är klara med allt i skolan och att vissa till och med får sommarlov imorgon. Ibland älskar man ju bara thomasgymnasiet för mycket....

Kommentarer
Postat av: arnela

Sv: visst var det, så NAAAAAAAAAW på det liksom.



OCH btw, Fyafan vilken cool brud som ramlade! GE MIG HENNES MSN

2009-06-01 @ 22:53:19
URL: http://arnelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0