give me the strength to carry on

Stranden idag. Varmt och lite halvsegt. Sen gjorde vi en massa rackartyg och ramlade runt i Stränkan. Garvade ihjäl mig, satte i halsen och började böla. Sen blev det ännu bättre av att vi fick syn på ett cyklop (?) och en snygg kille. Orkar inte berätta något mer men kan bjuda på en gullig bild, bara för att jag är just gullig!



Och ja, vi är helt normala, så ni behöver inte fråga!

Förresten har jag hittat ett supermegaasbra-band idag. FM static heter de, så det tycker jag att ni ska lyssna på. Ja det tycker jag, och nu ska jag geeka SATC som vanligt den här tiden. Trevlig natt, tja!

Kommentarer
Postat av: arnela

jag tycker jag passar i rakat :) och förövrigt så lyckas vi alltid se ut som riktiga topmodelz

2009-07-02 @ 13:46:37
URL: http://arnelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0