keep your religion, don’t need your lies

Ulrika, även stavat Ulrica, är ett kvinnonamn. Det är en femininform av mansnamnet Ulrik. Namnen är av tyskt ursprung och sammansatta av två ord som betyder 'arvegods' respektive 'mäktig'.

Idag är det ingen vanlig dag, det är nämligen den dagen då det är lite bättre att heta Ulrika. Med andra ord, min namnsdag!

Med tanke på att jag ska till Estocolmo och leva lite "big city life" under en dag hoppas jag på att få något fint. Håller tummarna för att mamma vaknat på rätt sida och känner sig generös idag. Senare när jag kommer hem har jag en date inbokad med my shining star. Jag har verkligen fått någon typ av bloggrus, tänker på bloggen 24 timmar om dygnet. Nej nu överdrev jag... men ungefär så är det, kanske.



(Jag och S på innan niornas lunch förra året, sjukt så fort tiden går. Svisch.
)

Kommentarer
Postat av: DAVID

ja! haha

2009-07-04 @ 18:33:20
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0