it feels like forever

Godmorgon! Inatt drömde jag saker som jag inte ville drömma. Jag drömde om personer som på något sätt funnits i mitt liv. Den ena delen var bra, men det var verkligen inte den andra. Jag hatar när man drömmer om någonting som har passerat, men på morgonen märker att man kanske är kvar i något man lämnat. Fytusan, jag måste bygga upp mina murar och ta till med starka vapen!
Hur kommer det sig egentligen att man drömmer om vissa saker? Som liten var det mardrömmar, och andra overkliga saker. Nuförtiden drömmer jag bara om saker som skulle kunda hända på riktigt. En förvrängd verklighet. Ibland är det till och med så bra att jag vill somna om fortsätta drömma bara för att helt enkelt.

Nu har jag nyss duschat, ska föna håret och klä på mig lite snabbt. Sen glider jag iväg till Stränkan city för synundersökning och lunch. Så snart kanske jag är en glasögonorm. Himla tur att jag klär i allt!




Kommentarer
Postat av: marinaa

då kan vi va glasögon ormar tillsammans(Y)

2009-07-13 @ 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0