love is stronger than jesus

Bortglömda känslor, raderade tankar,
nu minns jag igen.

Vädret vände, men med solen kom en nedrans huvudvärk för min del. Kändes som om någon placerat sprängämnen i mitt huvud och tryckt på explosionsknappen. Nu, två ipren senare mår jag bättre i alla fall, tack gud! Ikväll ska jag grilla. Eller inte bokstavligt, jag ska bara chilla medan resten av det mystiska folket grillar, cool som jag är.
Ska bara föna håret och klä på mig känns lite dumt att gå dit naken, och på tal om hår. Blondinbella, Kenza och säkert en stor del av världens kvinnor har kortat av sitt hår på sista tiden då tänkte jag varför inte, man vill ju inte sticka ut liksom! Nej men det är dags att få bort de risga topparna som spretar och har sig. Njut av sommarkvällen, det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0