there's only one place i gotta be

Idag fick jag den sämsta möjliga starten på dagen. Vaknade av att jag hade en för jävla hemsk smärta i magen. Ville bara skrika och gråta för allt jag är värd, men fick inte fram något. Försökte hitta ställningar att ligga i för att dämpa smärtan men det gick inte. Jag var helt säker på att magen skulle spricka, eller att jag skulle bli tvungen att operera bort blidtarmen eller nåt shit. Började direkt oroa mig över ärr på magen och låg där i helpanik. Gick sedan upp för att klaga lite, och då började världen snurra och svarta moln dök upp framör mina ögon. På något sätt tog jag mig tillbaka till sängen där jag genast började svettas som en gris även om jag inte var varm. Fy, som tur var så lever jag fortfarande och mamma kom med news som fick mitt léende att bli km långt och ett stort skimrnade moln dök upp runt mig. Imorgon blir det landet med å! JAJAJAJAJA, så fint så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0