i've been feeling like i'm on some sort of merry-go-round

Jag har ont i hela kroppen och är totalt slutkörd, men värst av allt.... jag är så nedrans avis på alla som befinner sig i Göteborg! Hade så gott som glömt det där, men efter att ha snackat lite med min käre kusin är jag nu så svartsjuk man kan bli. Jag vill också gå runt och vara glad med alla andra glada människor, träffa nya härliga människor och skapa minnen för livet! Oskönt att jag är så himla sämst på att planera, fan.



Saknar Marinis!!!



Ville bara hålla om dej, och va alldeles intill,
ville bara känna känslan av att finnas till.


Kommentarer
Postat av: marinaaaaaaaa

saknar dig med!!!! på fredag då jäklar:D

2009-07-15 @ 00:05:15
Postat av: DAVID

maarrreee dåå

2009-07-15 @ 12:39:58
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: DAVID

Marina!

2009-07-16 @ 00:37:26
URL: http://[email protected]
Postat av: marinaaaaaaaa

vad vill du david haha?

2009-07-16 @ 11:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0