it's up in my heart when it skips a beat

Home sweet home! Är tillbaka på svensk mark och det känns bra och dåligt. Bra för att priserna är rimliga igen (en pizza på Åland kostar 100 spänn, okej? Nej fan heller!) dåligt för att ingen av mina närmaste vänninor befinner sig nära mig (SAKNAR ER). Har i alla fall haft det över förväntan och jag har haft tid att tänka lite. Mina tankar är samlade, och jag mår så mycket bättre än vad jag gjort på.... nej jag kan inte ens minnas när jag mådde såhär bra sist. Åland har bra effekt på människor, skönt att jag ska dit igen om en vecka. Mitt léende sitter i alla fall som klistrat och det sjunger i mitt huvud!



Bara för att jag är så otroligt stekig, eller något... kommer fler glassiga bilder inom snar framtid!

Och ja juste, jag fyndade ett par vita superfräscha converse för ett lidl-aktigt pris. Ulrika <3 Viking Line

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild!

2009-07-12 @ 11:11:46
URL: http://emmaspeaking.blogg.se/
Postat av: malin

vad fint hår du har och grymma brillor!

jag saknar dig ullis!

2009-07-21 @ 21:11:03
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0