you're giving me such a rush

Segt med uppdatering från min sida, hoppas ni ursäktar. Idag var i alla fall en ådan där seg dag när alla var just sega. Arnegirl och Elin var sjuka och det var trist faktiskt. Mitt humör är fortfarande inte på topp men jag kämpar på. Får tänka på att jag faktiskt är duktig som klarar av att kämpa mot det här. I alla fall så slutade jag sent och missade därför One Tree Hill. Det finns inget annat ord för det än skandal. Visst jag har sett avsnitten förut, men vad spelar det för roll? Sandra blev min räddning. Den lilla tönten spelar in avsnittet varje dag, så det blev bara för mig att dra på mig dunjackan och trava iväg mot henne.

Nu ska jag krypa till kojs, måste orka upp imorgon. Förresten om vi har håltimme på morgonen imorgon så tar ja livet av mig. Nej det gör jag inte, men jag blir inte glad. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0