you'll remember me when the west wind moves

Idag ställde jag min kära lilla mobil på klockan 11.15 för att traska iväg till gymet. Vaknade 11.45 och blev galet stressad och irriterad över att jag inte hört något alarm. Kontrollerade att jag verkligen satt på alarmet, och mycket riktigt det hade jag. Upptäcker efter en stund att alarmet gällde alla dagar utom fredagen, skumt? Ja det tycker jag. Fick meddela A att jag skulle komma lite sent, så efter ett par mackor och ett glas av världens godaste tropicanajuice började jag min evighetsvandring i kylan.
Träningen gick som fina fisken, och otränad som jag är börjar jag redan känna av träningsvärken, men vänta ni bara. Snart säger jag bara, då blir det andra bullar. På hemvägen passade vi faktiskt på att gå på isen. Där träffade vi även ett par bekanta ansikten. Skön, men seg dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0