wanna feel stronger but the room is getting smaller

Tjolahopp!
Kom hem för en stund sen för andra gången idag. Direkt efter skolan blev det bara till att slänga ihop lite kläder som passar till träning, mjukisar, skor you name it. Efter det fick jag kubba till bussen direkt i den olidliga kylan. A hoppade på efter x antal stationer och sen var det gymet som gällde. Vi var duktiga, eller kanske inte fullt så duktiga vad vet jag. Det känns i alla fall och jag börjar se en liten muskel på min arm. Woho, min första! (Jag vet att alla har muskler, men jag menar en synlig....)




Nu ska jag dra mig mot tv:n och criminal minds som verkade riktigt spännande, kanske haffar en mandarin på vägen. På sista tiden har jag haft ett stort sug efter frukt, men varför klaga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0