i'm patiently alive but it feels impossible

Har inget vettigt i min hjärna idag. Bara en massa tanakr som snurrar runt en massa oväsentliga saker. Jag ska lägga det åt sidan. Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

Fick sluta tidigare på spanskan i alla fall vilket gjorde att jag kom hem en timme tidigare. Fick kubba som en idiot till bussen. Precis när jag kom innanför dörrarna åkte den iväg. Puh, men jag var helt slut efter att ha sprungit. Glömde vantar och ipod i all hast också, men men jag överlever väl. Imorgon ska jag åka till skolan två timmar tidigare för att dansa. Slipper idrotten då vilket innebär att jag slutar halv 12, yes! Då blir det kinamat, mumsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0