this heart of stone will sing till it dies

Så var det här lovet över, putsväck, borta. Tre långa veckor, och har jag gjort något vettigt? Nej, verkligen ingenting känns det som. Har bara degat bort som en annan zoombie. Det enda direkt roliga jag kan komma på som har hänt är nyår! Vilket antagligen var ganska väntat, men mitt nyår i år blev faktiskt mot all förväntan till slut väldigt lyckat! Hände lite av varje, behöver inte gå in på några detaljer haha.

Imorgon väntar skolan som ett mörkt avgrundshål. Jag vill inte, jag orkar inte, jag har ingen lust. Har aldrig någonsin varit så skoltrött (jag vet att jag säger det efter varje termin, men det blir värre och värre hela tiden), men jag ska kämpa på. Eller okej då, försöka. Jag vill verkligen kunna gå ut ettan och känna att jag är nöjd över det jag har presterat så nu ska jag koppla på min kämparglöd och visa idioterna till lärare vad jag går för! Nej nu ska jag gå och plugga till idrottsprovet på fredag, känns härligt att vara igång med pluggandet igen..... men tänka positivt var det ja, lov igen om 5 veckor. Finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0