no need to second-guess, that you've been on my mind

Blandad dag må jag säga. Jag har kommit in i en såndär äcklig depp-period igen då ingenting känns bra. Egentligen ska jag inte klaga för jag vet att det finns folk som har det värre, men det är ingen höjdare när allt bara känns mörkt och man inte ens har någon ork till att försöka vara social. Därför kan jag förstå om folk tycker att jag är off och osocial, det är deras problem, jag är social när jag känner för det. Så det så.

Dagen började med att våran historialärare inte dök upp. Han hade åkt in till bb för att få en liten knatte, roligt för honom! Mindre kul för oss som då ahde en två timmars håltimme och kunde tagit det senare tåget istället.... kändes allt annat än bra. Tror inte det hände något mer speciellt, engelska uppsats, gick helt okej. Kunde gjort mycket bättre, men orkade inte så bestämde mig för att vara nöjd och glad över det jag åstadkommit. Höjdpunkten blev i alla fall att träffa Sandra. Ingen gör mig gladare, och jag menar det verkligen. Det är som om hela jag fylls av energi, och jag får något av ett... glädjerus? Helt galet bra i alla fall.
Att gå hem i klackisar var mindre kul. Uppförsbacke.....m m m, love it. Det tog sin lilla tid kan jag säga. Blev till och med andfådd det säger väl ett och annat om min kondis haha!

Nu ska jag plugga spanska, ses och hörs, och ha det bra. Det var allt från mig, tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0