like the winds you blow me away

Flippad dag. Gick upp halv sju efter högst tre eller fyra timmars sömn. Jag var minst sagt stendöd men pallrade mig upp och åt en kesomacka, klädde på mig, sminkade mig och var precis klar lagom till att gå till bussen. Precis när jag hunnit låsa dörren bakom mig slog det mig att jag glömt busskortet. När jag sedan försökte låsa upp dörren på nytt tog det helt stopp. Det klickade och hade sig i låset men den envisa dörrjäveln vägrade att öppna sig. Där stod jag alltså förtvivlad i det kalla vintervädret utan busskort och pengar. Som tur är kom mamma med pengar, men ändå ingen bra start på dagen direkt......

Hände även lite andra tråkiga saker under dagen, kan inte gå inte på vad, det är för privat. Jag älskar dig, men jag kommer aldrig kunna se dig på riktigt samma sätt längre. Du har krympt i mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0