every door i ever tried was locked

Det blev verkligen en lugn helg det här. Har inte gjort mycket alls. Ganska tråkigt egentligen. Idag lyfte jag i alla fall på min lilla rumpa och gick i slasket genom hela byn till Sandra. Väl där blev det bara chill med körslaget (erik<3), spel och snack. Mysigt, och välbehövligt med tanke på att vi träffas så sällan. Till skillnad från ettan till nian då vi verkligen umgicks hela dagarna. Jag saknar det sjukt mycket faktiskt, jag behöver någon som ger mig en såndär glädjekick som får mig att känna att jag klarar vad som helst bara jag vill.

Nästa helg ska det bli andra bullar hoppas och tror jag. håller tummarna för att allt klaffar!


Imorgon borde jag träna, men chansen kanske inte är jättestor direkt. Jag måste lägga min lathet på hyllan, men hur lätt är det på en skala? Att inte vara lat är tyvärr inte riktigt min kopp te. (ha-ha-ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0