but i can't really do a damn thing

Dålig uppdatering som vanligt, ber om ursäkt. Livet rullar på som vanligt, och är varken bra eller dåligt. Mellan helt enkelt, men mellan är bra. Helgen var väl bra.. kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags? Eller just det, jag kollade på let's dance och myste med arnegirl. Lördagen var det fest. Det var kul det taget jag var med om man säger så. Aldrig mer säger jag bara, aldrig mer.

Skolan tar död på mig som vanligt, orkar verkligen inte. Chansen att jag överlever den här terminen är ungefär lika med noll. Sen får jag se vad som händer, ska hämta papper om att söka till annan skola på expeditionen imorgon. Har bestämt mig för att söka om både ettan och tvåan så jag har alternativ sen, men tror inte att jag orkar gå om ettan även om det säkert vore bäst. Tufft val i alla fall, men verkar ändå inte som nästan någon ska gå ekonomi och då är det ju inte så kul.
Nejmen ska pysa och plugga nu, engelska i mitt hjärta och samhällskunskap också för den delen....not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0