a house still doesn't make a home



God morgon! Eller god dag kanske det blir? Jag har vart vaken sen klockan sex imorse och inte kunnat somna om, skönt. Precis som igår fick OC bli min räddning. Jag kan inte få nog, hur många gånger jag än ser det så är det fortfarande lika bra. Precis som One Tree Hill och självklart Vänner. Det finns ingenting som slår Vänner. Snart ska jag i alla fall koka nudlar för jag känner hur det börjar småkurra lite i magen. Efter det ska jag kila iväg till gymmet. Det var ett tag sen sist, så det är verkligen på tiden!

Kommentarer
Postat av: malin carlsson

snygging på bilden ! :D

2009-01-24 @ 14:05:11
URL: http://malincarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0