why do all good things come to an end?

God kväll!
Idag har vi pratat om inriktningar och individuella val i skolan. Det är dags för val av det om en och en halv vecka. Inriktning är inga problem med tanke på att jag är bombis på att jag vill gå ekonomi, om jag inte byter skola. Enda negativa är väl att klassen inte kommer vara någon höjdare kanske. Individuella är mer problematiskt. Mina val överstiger 200 poäng. Vill nämligen läsa fotografisk bild, aktiekunskap och webdesign.. och det är 250. Lyckat.

Nu ska jag i alla fall kolla på Hide and Seek, som är förjävla bra men asäcklig. Hade vart riktigt nice med sällskap, men vet ingen jag kan få hit med så kort varsel tror jag. Så nu kommer jag dö, wish me luck!

Och Hanna haha, bilder kommer när jag har en bra kamera ;)

Kommentarer
Postat av: malin carlsson

visste du att de delar alltid upp ekonomiklasserna i två klasser? så det kan ju bli västa bra klassen :D hah

2009-02-04 @ 17:53:58
URL: http://malincarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0