until the end of time

Idag har det varit en sån där seg dag som man bara vill ska ta slut. Skolan var ingen höjdare, och sen ajg kom hem har jag varit dödstrött. Skyndade mig hem i turbofart för att hinna till One Tree Hill, men gissa vad jag hade glömt? Jo att femman inte fungerade. Fick ett mindre raseriutbrott och bestämde mig för att hoppa framför tåget imorgon (inte seriöst för er trögtänkta människor som inte förstod det). Sen rätt som det var inträffade ett mirakel, helt från ingenstans kom bilden på tv:n fram. Har inte varit så glad på länge, och det får låta hur töntigt som helst, jag kunde inte bry mig mindre!

Nu ska jag skicka in min äckliga platsansökan, tvätta bort sminket, borsta gaddarna och sen bege mig mot sängen. Imorgon blir det åtta tåget, känner mig grymt taggad på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder!

2009-02-03 @ 17:09:28
URL: http://pussypussyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0