it's just my luck

Än en gång sitter jag i datasalen på andra våningen i skolan. Ska för ungefär tjugonde gången skriva om Östersjön på geografin. Tråkigt nog så har jag ingen, absolut ingen, självdiciplin. Det är värdelöst, hitills har jag lyckats tota ihop  5 rader.. eller mindre? Fy skäms, och det dumma är att jag inte orkar skärpa mig, och även om jag hade orkat hade det inte gjort någon sm helst skillnad. Tråkigt det där. Istället sitter jag och läser bloggar som en annan nörd. Så alla som känner mig som har bloggar (ja jag läser förmodligen era bloggar) uppdatera oftare så att jag har någonting att göra! Tack på förhand gullisar, puss.


Kommentarer
Postat av: nadin

kul liv :D

jag uppdaterar ofta , läs min (:

2009-02-05 @ 17:05:33
URL: http://naaadin.blogg.se/
Postat av: tin

haha jag är också bloggkåt! jag sitter hela dagarna framför dator i skolan och väntar desperat på att folk ska uppdatera, haha!

2009-02-09 @ 06:50:27
URL: http://tins.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0