i'll make it better than it ever was

Just ja, kanske borde uppmärksamma att det är alla hjärtans dag. Hjärtan, rosa fluff, pussar, kramar you name it. Årets mest romantiska dag, my ass.
Självklart säkert mysfaktor hundra för dem i förhållanden, men vi singlar då, vad ska vi göra?
Gräva ner oss i självömkan och godis kanske?
Nejdå, jag känner mig inte ett dugg nere idag faktiskt, men inte uppe heller för den delen. Jag klarar mig i alla fall så att säga!



Hoppas ni har haft/fortsätter ha en fin dag med era närmaste, för min dag har då verkligen inte innehållt någon stor dos av kärlek, men dagen är än inte slut. Vad som helst kan hända, glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: julhia

sv: alex e min!

esch dom har jag lyssnat på länge kvinna ;) du e efter

2009-02-14 @ 21:59:48
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: Linda

svar: haha nej, jag tror inte att vi är tsm, ännu ialf haha. men asså jag mår så SJUKLIGT dåligt när jag har mens, så det är mest dfr. eller skönt o alltid va skyddad med liksom ;)

2009-02-15 @ 10:13:59
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0