if my heart is lying then what should i believe in?

Idag har varit en väldigt seg dag. OC har varit min drog och det var tack vare den genialiska serien jag överlevde dagen. På kvällen efter att våra hastiga planer om bowling sket sig på direkten kom i alla fall Malin hit och räddade min dag så att säga. Vi kollade på Wedding Crashers som faktiskt visade sig vara bra och riktigt underhållande. Glass åt vi också. Inte för att jag tror att ni är intresserade, men på sista tiden har jag utvecklat ett stort beroende av glass. Det är verkligen, och då menar jag verkligen, inte bra. Tyvärr är det ju så nedrans gott, och vad gör man liksom? Äta eller inte äta? Klart som tusan att man äter.

Nej men nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner i sängen och inte helt oväntat fortsätta kolla på OC. Tack för mig, godnatt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0