i will go down as your lover, your friend

Blogg.se har strulat för mig så har inte kunnat uppdatera.

Idag har jag haft en bra dag, himla tur att jag gick till skolan säger jag bara! Började med bild, gjorde inget speciellt så det var lugna puckar, Sen minns jag inga andra lektioner så det kan inte ha varit något speciellt. Höjdpunkterna på dagan har i alla fall varit när Malin skrämde Arnela vid ödlorna och hon gav ifrån sig ett av de högsta och skrikigaste tjuten jag hört haha. Jag dog av garv. Nästa grej behöver jag nog inte gå in på, säger bara kiss och bajs, och att det inte är som det låter! Sista inträffade på stationen när vi diskret och fnissigt stod och tittade på playboy och andra liknande tidningar. Efter en stund tog Arnela fram en killtidning och självklart måste jag utbryta "ÄR DET DÄR EN BÖGTIDNING???". Olyckligt stod det en busschaufför brevid oss som gav en helkonstig blick och ett elakt garv. Ner med såna människor!

Kommentarer
Postat av: malin carlsson

hahahaahahahahahahahhahah ! fan vilken dag asså! hahahahaahah

2009-02-12 @ 22:46:02
URL: http://malincarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0