i can't keep something that i never had

Såg nyss en überbra nyhet, den där söta klädkedjan vi alla länge har velat få till Sverige, kanske faktiskt kommer. Ja ni borde förstå att jag pratar om FOREVER21  (aaaaah springer några varv runt huset och hoppar som en galning).  Hoppas hoppas hoppas!
Källa: Aftonbladet

Det är nästan en lika bra nyhet som att det kommer en Rosa Pantern 2, alltså en uppföljare på en av de roligaste filmerna enligt mig! Är tokigt härligt glad, asbra.





Min dag då. Den var bra. Efter skolan blev det Eskilstuna. Kebab, lite shopping och bio. Nu på kvällskvisten trodde jag att jag hade planer, men känns lite smått som att jag blev dissad. Men, men vad gör man. Shit happens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0