i can take a few tears now and then and just let them out

Idag har jag varit duktig. Har tränat, okej alla andra tränar hela tiden, men det gör inte jag så det är lite av en stor grej! Nu är jag trött och halvt äcklig, men det ska nog gå att fixa med en dusch. Träffade på Emelie på gymet och jag känner mig dålig. Hon tränar handboll två gånger i veckan och gymar tre gånger, och vad gör jag? Ingenting. Jag äter haha, åh vad sorglig jag är.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Jag vet vad jag vill göra, men den chansen är inte så stor. Kanske är värt ett försök, men jag vet inte. Jag har egentligen ingenting att förlora, men ja. Annars kanske det blir fest senare ikväll, för tjejerna skulle på bio först. I taket lyser stjärnorna som jag redan har sett. Så ja, we'll see, Kvällen är hitills öppen!


Kommentarer
Postat av: Linda

svar: biverkning till "medicinen", eller ja, p-pillerna ger den biverkningen nu i början typ.

2009-02-14 @ 17:56:17
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0