i believe in yesterday

Geografi provet idag gick rent ut sagt åt helvete. Ett av de första proven någonsin jag inte kunnat i princip någonting på. Känns bra! Annars har det ine hänt något speciellt. Drog hem efter geografin och skippade engelskan och spanskan. Drog då ner på stan med Arnela och Malin. Sen tog vi tåget hem och nu sitter jag här.

Har någon svenska sak tills imorgon, orkar inte. Plus att jag måste välja individuella val och det är ju inte ett litet problem. De enda två sakerna jag vill läsa krockar. Lyckat.....
Så nu vet jag inte alls hur jag ska göra, får ta en riktig funderare på det där. Aktiekunskap är bättre men tråkigt, och fotografisk bild är väl egentligen inte så nödvändigt men det vore förjävla kul!

Förresten, Lasse Lindh, är helt underbar. Texterna och musiken i allmänhet. Får inte nog, och det är bra. Jag har en förmåga att lyssna sönder alla låtar jag gillar, det är roligt men mindre roligt att låtarna blir sämre och sämre hela tiden efter ett tag. Till slut är den helt uttjatad, men I like it anyway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0